Skola igen

Hejsan!

Klockan 09.00 igår satt jag i klassrummet som jag inte suttit i på väldigt länge :) Lärarna pratade i cirka en timme.
Senare på dagen så hade jag mentorsamtal :)

Idag så började vi halv ett och då hade vi estet.
Lärarna presenterade sig för de nya eleverna och sen så sjöng vi lite :)

Efter esteten slutade vi och då skulle Sanna åka till stallet och då hängde jag med fast jag egentligen inte skulle vara där  idag :) Sanna gav Natte medicin och sen så tränade hon Calle lite i ridhuset. Han var lite olydig ;-)

Jag såg att vattnet i Rimmes hage var jätteskitigt. Så Sanna och jag skrubbade bort smutsen och fyllde på med nytt fräscht vatten :)

Så nu blir nog Rimme glad! :D


Imorgon är det kick-off. Då ska vi åka in till stan och göra ett studiebesök på Operan på förmiddagen.

Och sen på eftermiddagen ska vi få gå på bio ! :D


bio 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0