Tävling på lördag!

Hejsan!

Idag har jag varit hos Rimme :)
I helgen är det tävlingar, så då anmälde jag Rimme och mig till Trail.
I Trail så ska man göra läskiga saker med hästen, t ex att hästen ska gå över en pressening m.m
Jag undrar hur det kommer gå, Rimme kommer nog tycka det är jätteläskigt.
Men jaja det är iallafall kul att vara med :)

Efter att jag hade anmält mig så red Sanna och jag ut.
Rimme var jätteduktig och gick i vattnet själv för första gången :D

På vägen hem svängde vi förbi Hööks och där köpte jag ett fint tävlings schabrak för 30 kr som Rimme ska ha i helgen :)

Men nu ska jag försöka att få tag på Tova, hon ska sova över hos mig på fredag :)
Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0