Grattis Maddis!

Hejsan!

Igår kom mamma hit :)
Vi gjorde väl inget speciellt, eller på morgonen åkte vi på massor av loppisar.
Igår kväll blev jag jätterädd, för mamma tittade ut genom fönstret och såg att Oskars kanin var lös.
Vi fångade in honom, och då tänkte jag att jag kunde titta till mina kaniner, och när jag då går fram till deras bur ser jag att den är tom!
Hampus hittade jag under grillen, och sen hittade vi inte Diana, så jag trodde att hon hade sprungit genom häcken.
Men som tur var hittade pappa henne på andra sidan trädgården. Då kunde jag andas ut :)

Idag fyller Maddis år. Grattis! :)
Så idag ska jag rida kära Jazpona, och sen blir det lite grillparty :)

Vad ska ni göra idag?
puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0