KANIN LÖS

Hallojsan!
Dagen började med att Oskar och jag skulle ge kaninerna mat.
Diana var så pigg så hon hoppade ut ur buren, så hon fick hoppa några språng innan maten ;-)
Sedan stack Johanna iväg med någon kompis.
Då åkte pappa, jag och Oskar iväg och fikade och gick på loppisar.
Inte så roligt direkt :P
Senare hoppade Oskar och jag kaninerna. Jag tänkte göra lite lydnadsövningar med Diana, som att stanna när jag säger till.
Men det gick inge bra kan jag säga ;-)
Senare blev det stallet. Johanna körde Dulo, jag red Jazpona, och Johannas kompis Julia red Äventyr.
Julia och jag körde kapplöpning. Jazpona vann kan jag säga ;-) Men vi kom till en kurva och Julia hann typ inte sakta in, så Äventyr stack rakt in i skogen så Julia ramlade av :P

Alldeles nyss skrek Johanna: KANIN LÖS!
Jag fick panik och trodde att det var någon av mina kaniner, men det var Oskars kanin som hade tagit sig ut ur buren!
Men vi fick tag på honom som tur var ;-)
Här är en bild på rymlingen :)

Bamse

Kommentarer
Postat av: hase

kaninen är full

2008-08-01 @ 16:35:09
URL: http://hase,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0