Några dagar sedan jag skrev

Hej hej hej hej!
Nu var det några dagar sedan jag skrev.  Men nu blir det ett litet blogginlägg :)
I förrigår så var det soligt så då solade jag, Johanna och Oskar på taket :)
Det var mysigt :P
Senare var Leona Lewis på Öland och sjöng!!!
Ville egentligen åka dit och se henne i verkligheten, men det blev på TV:n :)
Hon var iallafall jättebra! <3
Är det någon som vet om hon ska till Stockholm? :)
För då måste jag bara se henne!! :D

Igår var vi typ på någon badstrand...inte jättekul.
Sedan åkte jag till stallet och hoppade med Jazpona :) <3
Efter det följde jag med Johanna och hennes kompisar in till stan :)
Fett kul var det :D Roligt att komma ut lite ;-)

Idag ska vi typ till Tofta :/
Vi har varit på någon strand varje dag typ så jag har börjat tröttna :/
Men ni får ha det så bra!

ghg
Jag älskar hästar, och jag älskar Leona Lewis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0