SKS

Hejsvejs!
Efter Oskar och jag hade hoppat kanin fick jag följa med Johanna och hennes kompis Maja och fika i stan.
Efter vi hade fikat gick vi omkring lite och träffade Johannas kille :)
Sen drog Maja. Och vi var där och så och lite mer ;-) Haha! Men det var kul iallafall! :D

Senare var Johanna och jag i stallet och red. Det kom en liten tjej som skulle rida Dulo, och hon kunde inte sluta prata!
- Varför gör du så?
- Varför har hästen det där på benen?
- Varför står hästen sådär?

Hon kunde helt enkelt inte sluta babbla.

Efter stallet åkte jag med till en hundträning där Prilla och några andra hundar skulle tränas.
Det var vid Toftagropen så Oskar och jag tog med oss badkläder.
Jag tyckte att det var ganska kallt i vattnet :P
Sen kollade Oskar och jag lite på när de tränade med hundarna.
Det fanns en hundägare där som tränade sin hund.
Hon frågade om jag ville låna hennes jacka. (Hon trodde jag var kall efter att jag hade badat)
jag sa: Nej, det behövs inte.
Då fick hon värsta damp och skrek: Skit i det då! Du får skylla dig själv! Då får du frysa då!
Ehh...okej...
Oskar berättade att hon hade varit sådär förut och sagt något taskigt till honom.
Alltså värsta surkärringen!
Oskar och jag kom på en sjukdom hon har enligt oss. SKS = Sur Kärring Syndrom.
Det passar henne väldigt bra. Men allvarligt hon har den sjukdomen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0