Tovis och shopping

Hejsan!
Jag hann inte skriva igår så jag jag kan berätta om det nu :)
Igår så var jag med Tova :D
Vi tog en promenad och pratade och så, och sen köpte vi glass :P
Det blev varsin Calippo Refresh, supergod!
Den är så svalkande och sådär syrlig :P
Min favvoglass i år!! XD
refresh

Senare ringde Tovas mamma och frågade om vi ville gå på Allsång på Skansen.

Skönt att komma iväg lite. Så vi satt där på tåget in till centralen en timme senare, stressigt blev det, men vi hann :)
Det spöregnade hela vägen in till centralen. När vi var i stan regnade det inte, men det hängde i luften.
Vi åt på någon mysig resturang :) Och då bestämde vi att vi skulle skippa Allsång på Skansen, så vi gick på bio istället :D

Det var tisdagen det :) Nu kommer onsdagen :)

Idag har jag först varit i stallet.
Rimme skulle skos. Jag hann dit lagom tills sista skon skulle på.
Rimme var jätteduktig :)
Sedan red jag honom både lite ute och på ridbanan :)
Efter stallet var det fort hem och byta om. Sanna och jag skulle åka och shoppa på Stinsen :D
Jag köpte det jag hade planerat att köpa, och sen så hittade jag en jättefin grimma inne på Vinn som jag tänkte att Jazpona ska få på Gotland :) Varför jag just fastnade för den, var för att det var halva priset på den :)
Men sedan var jag ju värsta puckot! Den hade ingen sådan där prislapp på sig, så han frågade vad det stod att den kostade. Och det kom jag ihåg att den kostade 47,50 kr, men jag glömde att säga att det var halva priset!!!!!!!
Så jag köpte ju den då för fullt pris. Och dumma mig som inte tog kvittot heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0