En kall dag

Hej på er!

En jobbig, jobbig dag har det vart idag...fick reda på att vi ska ha franskaprov nästa vecka..och fick lite läxor och så..

Men det jag just nu har irreterat mej på mest är alla småbarnen på vår skola..
Dom e såå jobbiga, kutar i korridorerna så att dom nästan springer omkull folk..och låter som helikoptrar...
Nää ja har verkligen fått nog av dom där busfröna och de tror ja inte att jag e ensam om ;P

Sen så stack Sofia.E med mej hem och vi var inne på datan, pluggade och kollade på tv samtidigt ;P
Och nu mår ja inte riktigt toppen...känner mej sjuk och har frysigt hela dagen :S
Får se hur ja mår imorrn..om ja ska gå till skolan eller inte..

Men nu ska jag gå och lägga mej och läsa lite i svenskaboken...den e såå tråkig :P

Men aja, pusshej !

 vcvxxv








Kommentarer
Postat av: Tova

ne skolan är ingen drömm direkt...

2008-11-19 @ 18:55:42
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag saknade den INTE i dag;):P puss och saknar er<3<3<3

2008-11-19 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0