Back to school

Usch usch...ja e ju verkligen jättedålig på det här...flera dagar sedan ja skrev..
Nä nu får du ta och skärpa dej elina ;P

Vad har hänt idag då?

Jo idag har man vart tillbaka i skolan.
Började med matte..det var dödstrist..kom på att jag inte fyllt i min elevkalender på ett tag så jag gjorde det istället ;P
Sen var det SO och SO, ja, två lektioner efter varandra, och sen idrott ..och det var innebandy...skiittråkigt det oxå ;P
Men sen var dagen slut, så då blev jag glad :)

Ja måste ta och läsa lite i svenskaboken...annars e det väl inget speciellt ja måste plugga vad jag vet ;P

DAGENS KLURING :

Det här är en uppgift vi fick på SO lektionen idag...
Kan ni lösa den? :P

En älg var på väg till en skogstjärn för att dricka. På vägen mötte han tre björnar. På varje björn satt fyra kråkor och varje kråka hade två möss i näbben. På varje mus satt det fyra loppor.

Hur många djur var det?

Hehe..klura på den ni ;P

Men nu ska jag snart gå och läsa lite..ha det bra! Pusshej!






Kommentarer
Postat av: SofiaK

KANSKE Hmm ett djur säg !

2008-11-17 @ 21:24:57
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Sofia.E

Jag vet!!, haha, inte för att jag drygar här hemma och räknar ut de men vi räknade den faktiskt igår typ. var de nt typ 136 st djur! puss o kram Soffan <33

2008-11-18 @ 17:30:58
URL: http://sofijaha.blogg.se/
Postat av: Tova

Jag vet svaret på frågan: Väldigt många...

2008-11-18 @ 20:13:11
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0