Hejdå 13...hej 14

Heej!

Idag så fyllde jag 14 år...
Det blev väl inte så jättemycket firande eftersom att jag har vart i stallet hela kvällen...
Men imorrn så ;P

Jag vill bara säga tack så jättemycket för alla fina sms! Ni ska veta att det betyder jättemycket <3<3
Jag älskar er <3<3

Jag har oxå vart på Horze idag..sista praodagen ju...riktigt tråkigt! jag kommer att sakna det.
Har verkligen haft det jättekul, och Christina och Fia e ju så snälla.
Tack för den här veckan... ja kunde nog inte haft det bättre.

uu








Kommentarer
Postat av: sofiaK

GTATTIS hoppas du får en bra dag som jag skrivt på min blogg! kram kram och njut av dagen!



ps: nu är du 14 år!

2008-11-15 @ 14:31:10
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0