Imorrn börjar allvaret igen

Heej :)

Idag har ja också vart hemma..har väl mest kollat på tv hela dagen..kollat på serie efter serie.
Nu börjar ja bli van och veta vilka tider de olika pogramen går.

Vid klockan tre så ringde Sofia.K, Sofia.E och Maria på dörren..det var jättekul att dom kom och hälsade på.
Har verkligen saknat er, när man går hemma såhär..helt ensam så bygger man sin egen värld lixom.
Men imorrn ska jag pallra mig iväg till skolan...nu har jag fått nog av att sitta fast i min egen värld och dessutom har jag missat en del i skolan. Så det e bara tillbaka till skolan så att jag hamnar i den gemensamma världen igen istället för i min lilla egna.

Så är det.


dfsdfs
Längtar tillbaka till er underbaraste vänner <3

Kommentarer
Postat av: Tova

mm håller med :P

2008-11-27 @ 20:34:17
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: SofiaK

Saknar dig Elina! Det var bara kul att hälsa på dig!

Krya på dig nu så ses vi imorgon Love U <33

2008-11-27 @ 21:37:41
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0