Prao

Hejsan!

Idag så har jag praoat på Horze!

Jag höll till på "REA" delen med min handledare...det fanns inte jättemycket att göra..utan vi stod där i kassan och hon snackade skitmycke...så jag visste allt om henne sen ;P
Hon bjöd mej på lunch..hon e skitsnäll! :D
Vi snackade väl mest..haha..det kom en gubbe som köpte 22 jackor... han hade typ en byggfirma så jackorna skulle ju inte ha nått med hästar o göra ;P

Jo som sagt...det hände ju inte så mycke.
Imorrn ska jag dit igen...kul :)

Man har ju oxå såklart fått uppgifter från skolan om praoen...så dom ska jag göra...

Hoppas ni andra, mina kompisar, har haft det bra på praon idag :)

Puss på er allihopa!


fsdfsd






Kommentarer
Postat av: Tova

Vad roligt det verkar!!

Aa det har jag!! //puss

2008-11-10 @ 21:05:04
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: SofiaK

hah, vilken bra dag du verkar ha haft, och det glädjer mig! :D ja har haft det bra bra igår gick jag runt med en barn vagn i Stinsen .. hehe

2008-11-12 @ 18:13:34
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0