Praodag 3

Hej!

Igår blev det inget inlägg..men jag var och praoade och min handledare var ledig, så Fia, hennes syster var där.
Det gick bra :)

idag så var Christina, min handledare där.
Det kom in lite varor idag så då fanns det något att göra, jag packade upp o prismärkte o så..det var faktiskt kul :D
Det har varit i stor sett en väldigt rolig dag :D
Kul att iallafall ha något att göra :P

Imorrn är Christina ledig så Fia är där..de ska bli kul de med :)
Dom e så roliga och jättesnälla och det är en jättebra stämning där.
I like :)

Men nu funderar ja på om jag ska plugga lite...jag intervjuade Christina idag som man skulle göra..så nu vet ja inte bara vad jag ska göra av det..om jag ska renskriva eller skriva ner i svenskaboken...jag har ingen aning :S

Men aja, det löser sig.

Nu ska jag gå och kanske plugga lite, vet inte..vi får se :P

Pusshej ! 

   
 gfgf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0