Ridhjälm

Hej!!

Jag vet att jag har blivit rätt så dålig på att skriva..förlåt.
Men nu e jag här igen ;P

Idag har det inte hänt så mycket.. på eftermiddagen så åkte jag och mamma + Tilda och resten till Hööks.
Jag behövde verkligen en ny ridhjälm..så de fick jag av mamma som en tidig födelsedagspresent, för ni vet väl att jag fyller år på fredag?! :D Haha ;P
Japp så e det :)

Hittade som vanligt tusen andra grejer jag ville ha..men ja så e de ju jämt med mig ;P
Hittade blandannat en dyr jacka på Horze som jag vill ha..ska ju praoa där nästa vecka så jag får väl ta och dregla lite över den då ;P

Nu ska jag gå och hitta på nått med Tilda.. Ha en bra kväll :)


rre
Gammal bild på mig och Jazpona <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0