Snö snö snö

Halloj!

Idag har jag..jo..gissa vad?
Mm det var rätt svar..VART I SKOLAN.
Det har snöat nu dom senaste dagarna..här e det iskallt och jättehalt ute..
Idag har jag faktiskt räknat hur många gånger jag har halkat...fem gånger..och det räckte alldeles utmärkt :P

Det har väl inte hänt så mycket mer...tråkigt som det typ alltid är.
Jag hade inte klarat mig utan mina underbara vänner. You make my day <3

Om ni brukar ha det tråkigt så kommer här ett tips på vad man kan göra.

Gå in på mc donald's och beställ en cheeseburgare utan ost.

Det blir garanterat kul ;)

Nu e jag så trött så jag ska nog gå och krypa ner i sängen snart :)

Trevlig helg allihopa!


fdgdf



                                                                          


Kommentarer
Postat av: SofiaK

Abooo coool snöhäst !!!









kram

2008-11-27 @ 21:42:50
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0