Sunday

Hejsan hejsan!

Jag gillar inte söndagar för då e det måndag imorrn, och det betyder skola.
Dessutom så hade jag jätteont i halsen när jag vaknade imorse, nu e det bättre..men jag har fortfarande ont.
Jag har åkt på en förkylning :/

Carro och jag kanske ska träffas idag, men ja vet inte eftersom att jag har ont i halsen...vi får se :P
Men plugga, det e nått ja verkligen måste göra. Franskaskit.

Här kommer en bild på Sofia.K och mej från festen på höstlovet:
                                                        

rrter                    

Kommentarer
Postat av: Tova

Visst känns det som man e sjuk hela tiden??!!

//Puss<3

2008-11-23 @ 18:50:19
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: SofiaK

krya på dig! haha, en bild säger tusen ord (kan jag hålla med om)... För du vet ju villken piina det blev med du vet vad :D Men jag saknar ändå den kvällen då vi alla återförenades.. Men nu ska jag inte sitta här och babla, nej jag ska hoppa i säng!

God natt och sov gott sweatheart!

2008-11-27 @ 21:41:27
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0