Torsdag

Hejsan allihopa!

Dagen började med franska, men ingen hemsk lektion den här gången för vi gjorde en fransk frukost..det blev supergott :)

Dagen rullade på som vanligt sen...har inte hänt nått speciellt idag :P

Kan berätta en rolig sak som hände när jag var på väg till skolan.
Jag gick och så skulle jag gå över ett övergångsställe och idag var det kallt o halt ute.
Och ja..så går ja där över..och tänker : gör inte bort mig nu, gör inte bort mig...
Å vips så har ja halkat ;P Haha..men jag tappade inte balansen helt utan bara halkade lite på klacken ;P
Det såg nog riktigt snygg ut..bra jobbat elina! ;P

Sådär har min dag sett ut ;P

                                                  
yt  Agnes och moi :)
ttrtr    
 





Kommentarer
Postat av: Tova

Vad gott!! Puss <3<3

2008-11-06 @ 21:32:09
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0