7 oktober - en speciell dag

Hejss!

Idag så är det inte en vanlig dag, nej det är den 7 oktober och betyder att det är Tovas födelsedag idag!
I matsalen så bestämde vi oss för att sjunga för Tova idag, så mitt där i matsalen så sjöng vi Ja må hon leva, ja må hon leva...ni vet :P
Så vi har faktiskt sjungit för henne :P
Jag har försökt att ringa henne men hon har mobilen avstängd så det blev inte lyckat :/

Dagen har väl varit som alla tisdagar, men jag tänkte lite extra på födelsedagsbarnet :) <3
Synd att jag inte får fira hennes födelsedag med henne som jag fått alla andra år i våra liv.

Men aja, sist men inte minst så vill jag önska Tova världens bästa födelsedag!
Hipp, hipp, HURRA  för världens finaste vän!! <3<3<3


nnf

Kommentarer
Postat av: Tova

tack så jättemycket!! Ni är jättegulliga!!

Älskar er jättemycket och jag saknar er varje dag!

Förlåt att min mobil var avstängd men jag stänger alltid av den i skolan... men aja, ha det bra<3<3<3<33<3 puss

2008-10-07 @ 22:38:57
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0