En regnig dag

Hej på dig bloggen!

Idag så har det vart skola för min del som vanligt. Började med franska kl 08.00, efter det så skulle vi ha musik men vår lärare var sjuk, så vi fick håltimme :P
Om man räknade med lunchen så hade vi två timmars rast :D
Det var världens äckligaste mat i skolan idag så vi stack och åt på donken istället :P
Vi var där skitlänge...satt o pratade och så...så vi fick springa till bussen sen för att komma i tid till nästa lektion...och efter vi hade kutat hela vägen och kommit fram till busshållplatsen så han vi med den precis :D
Haha, jag fattar varför jag jämt sliter ut klacken på mina skor, inte så konstigt som jag springer :P

Här kommer lite bilder från igår inne på syslöjden :P


hjghjh
Agnes designade :P




tgf
Jag med nått tyg ;P



ytr
Agnes designade
en klänning ;-)



Kommentarer
Postat av: Tova

Åååå gamla syslöjds salen.....!!!<3<3<3<3

2008-10-17 @ 22:24:59
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: agnes

hihi, det var en rolig dag :)<3

du och jag elina var det bästa teamet;)

2008-10-17 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0