FN - konsert

Hej på er!

Haha, måste bara berätta en rolig sak som hände i skolan idag.
Vi har ju massor av småbarn i skolan...och så gick en fram till Sofia.E..

- Kan inte du bli min fadder? Snälla, snälla, snälla?!
- Asså...ehh...jag vet inte... Svarade Sofia.
- Men snälla?! Säg bara ja!
- Men asså jag vet inte...

Sen när vi gick ut så sa sofia till oss...
- Men asså jag vill inte vara nån jävla mamma till dem heller!!

Jag kan säga att jag höll på o garva ihjäl mig när hon sa det! :D

Det är ju FN - dagen imorrn så ikväll hade vi en FN - konsert på en annan skola :D
Vi sjöng massor av FN - låtar och så...
Imorrn bitti så ska vi ha konserten två gånger igen..för några i den skolan...
Så det e bara och ladda om och köra allt igen imorrn bitti som vi gjorde ikväll, fast två gånger :P


                                          fdf





Kommentarer
Postat av: SofiaK

Jag tycker der är skönt att det är över fick jätteont i halsen efter.. Men visst var det kul?



Har du ritat den dära bilden ??

Den var jätte fin.. kram <33

2008-10-24 @ 16:42:26
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Tova

Hahahaha, du är för rolig sofia!!

Stackars unge kanske ligger och gråter varje kväll nu!!

2008-10-25 @ 14:11:53
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0