Fredag

När jag vaknade imorse så tänkte jag nej jag orkar inte gå på idrotten!!!!!!!
Men ändå så satt jag där i Sannas bil kl 07.45 på väg till gympan.
Ja, vi skulle fortsätta med att dansa salsa och man var TVUNGEN att dansa med killar.
Jag dansade med fem olika killar...mer behöver jag inte säga.

Det var typ potatisbullar i skolan idag, skitäckligt.
Vi stack och åt pizza istället :D

Efter skolan var jag med Carro ett litet tag, sen åkte jag och köpte present till mamsis som fyller år imorrn :)
Och därefter så blev det som varje fredag - stallet.

Dagens ord:  Kyss hej, älskar dej.

Ja, där var en liten kort sammafattning av dagen :D


ikiy
Pink Ladies -  Agnes, Maria och jag på esteten för ett tag sedan då vi skulle

göra en redovisning där vi skulle spela keyboard :P






Kommentarer
Postat av: Sofia.E

Måste bara lägga till en sak undear bilden, jag tog bilden! stolt

2008-10-11 @ 20:36:28
URL: http://sofijaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0