Happy wannabe Carro

Godmorgon!

Jag hann inte med nått blogginlägg igår..men kan berätta vad som hände.

Ja, Carro skulle åka till Ikea så jag följde med dit, hon köpte några speglar till sitt rum :P
Sen så följde jag med henne hem och så slutade det med att jag skulle sova över hos henne :)
Vi hade det jättetrevligt igårkväll och Carros katt Happy är jätterolig..för att hon ska jämt göra allt som Carro gör.
Så när Carro äter - då äter hon. När Carro sitter vid datan - är hon också där..så man kan säga att hon följer efter Carro vart hon än går :P
Carro bara: Skaffa dig ett liv katt!
Haha ;P
Och så gick vi och la oss sen runt två ;P

Idag så ska Carro och jag typ gå på bio. Har inte riktigt bestämt vad vi ska se men funderar på High School Musical 3 ;P

Ha en bra dag!
                                                                                
                                                                                   
                                                                                

   xx zz                        xc
   



   
              

Kommentarer
Postat av: sofiak

vad söt du är på bilden Elina!!

2008-10-27 @ 19:26:44
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Sofia.E

Mysigt ni verkade ha!, söt du blev på fottoT! =D

2008-10-27 @ 22:41:11
URL: http://sofijaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0