Hoppar du Hoppar jag

Heeej!

Första lektionen idag var matte...vi har prov i det imorrn, kommer inte bli kul.
Sen hade vi SO, lunch och sen SO igen...och dem två lektionerna var hemska!

Sen var det idrott...jag hade verkligen ingen lust att gå dit bort till den där jävla lektionen, men Sanna släpade med mig...
När vi gick där över bron så frågade jag Sanna:
- Vad skulle du göra om jag hoppade?
- Då skulle jag oxå hoppa.

Du ska bara veta Sanna att jag älskar dej enormt mycket, och du betyder jättemycket för mej.


         gggggyu67i476i

Kommentarer
Postat av: Sanna

klart att jag skulle hoppa<3 livet skulle inte vara värt att leva<3<3<3

2008-10-20 @ 18:52:27
URL: http://zaaniish.blogg.se/
Postat av: Sofia.E

Den där dumma frågan var nt till mig men jag vill bara att du ska veta, att jag skulle osså hoppa, skulle aldrig klara att du gjorde de, du o jag sen ÅR tillbaka, älskar dig!! <33

2008-10-20 @ 21:00:41
URL: http://sofijaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0