Lundi

Hejhej!

Idag e det måndag och ny vecka :) Jag gick upp 08.00 imorse :P Jag var ju så trött :P
Vi började 08.40 så jag behöver väl inte säga att jag kom försent till första lektionen? :P
Men aja det var bara 3 minuter eller nått...

Sista lektionen var det idrott, och då skulle vi dansa...salsa...
I uppvärmningen skulle man typ väga mot varandra, händer mot händer, axlar mot axlar och höfter mot höfter.
Och det var man tvungen att göra med en kille...
- Varför måste man göra det här med en kille? Frågade Sanna och jag vår lärare.
- För att ni ska få kroppskontakt med varandra tills när ni ska dansa.
Vi bara: ehh...okej.
Och ja...på slutet så skulle vi dansa...tjej och kille.
Det blev inte så lyckat. Det slutade med att Sanna och jag dansade med varandra ;-)
Vi funderade oxå lite på om vi skulle skolka nästa idrottslektion.
Men det är bara nått man tänker - inte gör :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0