Nervös

Hejsanhoppsan!

Jag kan säga att nu börjar jag bli nervös för tävlingen imorrn. RIKTIGT nervös :S

Klockan 07.15 ringde min väckarklocka i morse, jag var skittrött, så jag råkade somna om :P
Sen så vaknade jag och var livrädd och kollade på klockan: 07.40 och kunde andas ut.
40 minuter senare satt jag i Sannas bil på väg till hennes ridlektion :D

Här kommer lite bilder på hur dagen sett ut än så länge :P
                                                                                                                                          
                                             jty                                                    
ytr                                                bnnv
mitt hår imorse ;-)                                                           Sanna och hästen hon red :)          
                                              th                                                              
                                                                                                                            
                                         
Have a nice day! // Elina


Kommentarer
Postat av: Sanna

fan var stor han var:S

2008-10-06 @ 14:25:24
URL: http://zaaniish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0