Skoldag

Hejsan bloggen!

Första lektionen idag så var det franskaprov, det gick bra :)
Trodde att det skulle vara svårare än det var ;-)

Dagen rullade på som vanligt.
Efter skolan tänkte Sanna och jag åka till Horze så att dem kan skriva på mina papper som ska lämnas in till skolan snarast. Men jag ringde och hon som ska fylla i papprena var inte där så jag ska åka dit typ på måndag istället :P

Haha, måste bara berätta en liten sak, jag gjorde bort mig lite idag :P
Det var lunchrast så då gick vi ut en sväng, tänkte gå hem till Sanna och så går vi förbi några hus.
- Titta! Det där huset ser inte så fint ut, det borde rustas upp. Sa jag.
- Ehh...asså min moster bor där...Sa Sofia.K
- Ojj...asså jag menar inte så...förlåt...

Haha! Där gjorde jag bort mig lite :P


Men nu ska jag ta och plugga SO så jag slipper göra det senare :P

Vi hörs!


gfgdf
M E S S S A T - Älskar er <3<3



Kommentarer
Postat av: Tova

<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<<3

2008-10-09 @ 22:20:47
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: Sofia

älskar er!<3

2008-10-10 @ 15:16:18
URL: http://sofijaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0