Sofia.K Sofia.E

Hejs!

Igår så mådde jag lite bättre så Agnes och jag stack iväg och köpte lite presenter till Sofia.K och Sofia.E.

Jag hittade ett par jättemysiga benvärmare på Gina Tricot som jag bara var tvungen att köpa :)

Sen så var det fest i Sofia.K s lokal...och ja, den blev faktiskt jättekul :D förutom...ja, orkar inte förkara ;P
Men den blev iaf lyckad! :D Tack så mycket Sofia.K och Sofia.E!

Idag så sticker Carro och jag in till stan och shoppar lite :)
Ska nog sticka snart.

Ja, det var det.


Kommentarer
Postat av: Sofia Knutsson

hah,tack att du kom och för presenten!

hoppas du får en trevlig dag i stan ..




Ps: shoppa gärnet nuh!<3

2008-10-30 @ 16:54:43
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0