Sorry

Hej och förlåt för att jag inte skrivit på några dagar. Har inte blivit av...
But now i'm back ;P

Ja, vad har hänt idag då? Jag har ju vart i skolan. Slappa lektioner idag :P
Sista lektionen var estet, och på onsdagar e ju esteten superlång.
Vi skulle iallafall göra en film, och på slutet så var vi tvungna att sy nått i sy - slöjden.
Haha, Agnes o jag gjorde helt andra saker, vi hittade massor med tyg som var klippt i och så designade Agnes olika klänningar, dräkter m.m
Jag fick vara modellen ;P Så då gick jag omkring där med Agnes fina designade tyger hon hade gjort, haha XD
Vi tog massor med bilder med Marias mobil så bilder kommer inom kort så ni får se :P

Just det ja, skolkatalogen kom igår :D Lycklig :P
Men nu ska jag ta och plugga NO, har prov på fredag :/

Pusshej!


rwer
Ville bara så gärna lägga
ut den här urgulliga bilden
på Tovas ena urgulliga brorsa :)
E han inte sööt? :P







Kommentarer
Postat av: agnes

haha fett roligt vi hade på esteten xD

2008-10-16 @ 18:05:11
Postat av: Tova

mmm, söt som socker<3<3<3

2008-10-17 @ 22:22:46
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0