Trött

Hejsan!

Är jättetrött, men har ingen lust att gå och lägga mig :P
Kom hem från stallet för typ nån timme sen :)
Två timmar på Roxette och är helt slut XD
På söndag ska jag tävla henne :)

Skolan har väl varit som vanligt, kl 07.15 stod Sanna innanför min dörr, dax att gå till idrotten :P
När vi har kommit en bit, så ringer Sofia.E. Hon frågar vart vi är och säger att vi bara ska fortsätta gå. Och så kommer vi upp för backen, och tror att dem ska stå där och vänta på oss så att vi kan gå till idrotten tillsammans som vi brukar göra.
Men nej, där stod dem inte. Däremot står en bil och tutar och inser att det är sofia och resten av gänget som sitter där inne :P Sofias mamma skjutsade dem. Så det slutar med att vi sitter fyra i baksätet på väg till idrotten :P
Skönt att slippa gå för det var väldigt kallt imorse...


Imorgon kommer Sanna och hennes mamma att hämta mig 08.15. Ska kolla när Sanna rider lektion :D

Och på söndag ska jag vara i stallet 08.00, så det blir ingen sovmorgon för mig i helgen :P

Men så e det ;-)

Här kommer en bild på Roxette och mig :D


roxette



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0