Friday

Hej!

Hann inte med nått inlägg igår..men jag var i stan med Carro, shoppade lite o så ;P
Det blev två tröjor från Gina Tricot för min del.
Sen så kom Tova hem till mig och sov över ;P

Imorse så åkte Tova hem...eller kanske inte imorse..utan mitt på dan ;P
Jag tycker det här lovet har gått alldeles för fort!! Det har bara sprungit iväg :(
Men aja, sen så åkte jag och klippte mig..det blev ju såklart kortare men det e ju bara bra att man får bort dom slitna topparna ;P

Snart blir de stallet med mycket hoppning...två lektioner i rad med hoppning ;P

Här kommer lite roligt ;P

Elinas favvo:

Hundras: Dalmatiner 

Hästras: Arabiskt Fullblod

Kaninras: Dvärgvädur


Mina underbara kaniner är dvärgvädurer :)<3

hhh   

hhj

                                              
                                                     
                                                Älskar er <3<3<3









Kommentarer
Postat av: Tova

Sööta bilder!

2008-10-31 @ 20:41:38
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad söta kaninerna e...<3<3<3 love you<3 Kramizar

2008-11-01 @ 14:54:01
Postat av: Anonym

söt

2009-05-09 @ 18:29:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0