Tovis!!

Hej på er!

När jag vaknade idag så hade jag skitont i huvudet, mådde illa och ja...jag kände mig konstig...typ sjuk.
Jag blev lite bättre när jag gick upp o så...

Sen ungefär mitt på dagen så ringde Tova och sa att hon satt på tåget och undrade om hon kunde komma till mig.
Det gick ju toppen! Så efter en halvtimme så ringde hon på dörren :)
Det var verkligen jättekul att se henne igen!
Efter några minuter kom alla andra kompisar och så satt vi och pratade hemma hos mig ;P
Det var trevligt :) Synd att jag inte mår superbra idag då...håller väl på och bli sjuk eller nått :/
Fan osså...nu när det e höstlov och allt!!
Men that's it.






Kommentarer
Postat av: Sofia.E

Hoppas att du blir bättre!!!!!!=D <3<3

2008-10-28 @ 19:37:31
URL: http://sofijaha.blogg.se/
Postat av: Maria

hoppas verkligen att du blir bättre!!

men det var ju synd att inte alla dina kompisar kunde komma...

pussar

2008-10-28 @ 22:59:07
Postat av: elina

ja det var verkligen synd att du inte kunde komma maria :(

2008-10-29 @ 10:56:53
URL: http://eeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0