Tilda på besök

Hejhej!

Sitter här med Tilda vid min sida.
Hon är på besök :)

Sista lektionen idag var estet. Man är ju i olika grupper. I min grupp bakade vi brownies, som vi sedan bjöd de andra esteterna på, men det blev brownies över som vi fick ta med oss hem :P
Haha, så jag e så onyttig nu och äter brownies :P
Men som alltid när Tilda är med får man aldrig ha något för sig själv, så det är bara att dela med sig :)
Hon e så gullig. Så fort hon vill ha mer så ropar hon "meej" (alltså mer), haha! :D
Älskar det lilla busfröet ;-) <3

Förresten, idag på lunchen så kollade vi på skolfotona i cafeterian, skolan har nämligen fått dem :)
Ja, jag blev väl okej...
Men jag hade fullt upp med att kolla hur jag själv blev så jag vet inte hur dem andra blev ;-)

Nu ska jag gå och leka lite med Tilda och sen blir det franska, franska, och franska igen :/

Ha en fortsatt bra dag!

// Elina

jhmjh


 












 


Kommentarer
Postat av: Sofia.E

Jag vill osså se klassfotot, du blev säkert super!<3:D

2008-10-08 @ 16:18:17
URL: http://sofijaha.blogg.se/
Postat av: Tova

mm, det tror jag oxå// puss

2008-10-09 @ 22:18:24
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0