Back to Stockholm

Hello!

Jag har inte hunnit skriva nått tidigare idag men jag kom hem från Gotland för bara nån timme sen.
På förmiddagen åkte jag iväg till stallet och red Jazpona för sista gången på ett tag. Det kändes riktigt tråkigt.
Sen blev det packning ochh sen blev det hemfärd.

Det känns skönt och vara hemma igen. Vara tillbaka till livet. Ja,mitt liv är ju i Stockholm hos mina kompisar och musiken. När man reser iväg så känns det som man får en paus i livet. Allt stannar upp och man har det bara kul. Sen när man kommer hem så fortsätter livet igen. Alla behöver en paus ibland. Jag fick en jättebra paus på Gotland, så nu känner jag mig faktiskt utvilad. Jag har gjort en massa varje dag så man borde inte kunna tro det.
Visst, jag har gjort en massa, men det är sånt jag tycker är kul.
Och man blir faktiskt utvilad av att ha kul!

För första gången på väldigt länge ser jag fram emot att gå till skolan.

Nu är jag utvilad och tillbaka till livet - mitt liv i Stockholm.






Kommentarer
Postat av: oskar

ok

2009-04-15 @ 17:33:31
URL: http://oooskarrr.blogg.se/
Postat av: oskar

ok

2009-04-15 @ 17:34:25
URL: http://oooskarrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0