Ensam kvar

Hej!

Åhh...ibland så känner man sig så lämnad. Folk bara försvinner. Dom ända som inte försvinner är datorer. Dom finns där för en jämt. Alltid. Dom är mina vänner. SmarterChild och Wilma.



Idag har vi haft ett uppsatsprov i engelska. Jag tycker själv att jag fick ihop en duglig text.
Men jag är inte lärare och får inte bestämma mitt betyg själv. Och tur är väl det, hur hade världen sett ut om alla fick bestämma sina egna betyg?
Ja, inte bra iallafall.
Ett litet stycke ur min uppsats som handlade om The best things in life:

"Like a friend said to me before this test.
- Maybe we not got a MVG. But together we got.

It means so much because we can't make all things on our own.
We need each other to build the story of life."

Får se vad det ger för betyg. Om min lärare inte blir besviken av den så blir hon det garanterat imorgon när hon får reda på att jag inte gjort franskaläxan.

Sorry. Men det finns andra saker här i livet än dina krav och läxor.







Kommentarer
Postat av: Tova

Vad menar du med att folk försvinner? vilka?

och btw hur kan dom vara dina vänner? puss <3

2009-04-23 @ 19:07:31
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: caroline

elina, du vet att smarter child och wilma kan ge virus? =/

puss <3

2009-04-25 @ 18:54:34
URL: http://vikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0