From Myself

Hej!

Förlåt förden dåliga uppdateringen. Har väl inte haft tid. Jag har vart trött på mig själv, på skolan och allmänt trött.

Idag så trodde jag att jag skulle få sova ut. Men icke sa nicke. Pappa var iväg och jag var hemma själv och sov. Klockan var lite innan 11.00. Och då vaknar jag av den utvecklingstörda killen som bor i detta hus skrek nånting om nån tvättstuga i brevlådan.
Störande? Ja.

Hoppas att resten av dagen blir bättre. Ska förhoppningsvis vara med Sofia.E sen. Vi håller på med en låt på musiken och om jag får säga det själv så e den riktigt bra! Vi ska väl jobba vidare lite på den ;)

Men nu har jag sagt det som skulle bli sagt. Ha en bra dag! // Elina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0