Grattis Leona!

Godkväll (natt) på er!

Jag inte hann med ett tidigare inlägg idag, förlåt.

Jag sa att denna dag var speciell och jag avslöjar nu att det är Leona Lewis födelsedag!
Jag har tänkt på henne hela dagen.Och sjungit (a)

Nu tänker jag inte skriva så mycket mer för jag e sjukt trött. Jag har haft mycket den här veckan. Sprungit två gångeroch pluggat en massor, och då kanske det inte är konstigt att man är trött.
Skrev NO - prov idag och vet att jag blev godkänd. Får veta exakt betyg sen.
Och så känns det nu som jag har en taggtråd i halsen!
Inte INTE INTE bra!! Vill inte bli förkyld nu när det  är påsklov och jag ska till gotland. Så en förkylning tackar jag nej till.

Men om vi läser tillbaka lite om Leona, så hoppas jag att hon har haft en toppenfödelsedag!
Jag hälsar fast hon inte hör...

GRATTIS LEONA!

Click to view full size image




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0