Guds frid

Hejsanhejsan!

Dagen började med gudstjänst. Så Sofia.E och jag satt där återigen i kyrkan. Måste bara påpeka att det satt en jättetroende person bakom oss som kunde varenda låt och så.
Haha, rätt så kul att se. Vi alla är så olika.

Senare skulle jag ju träffa Amanda men hon var tvungen att plugga väldigt mycke och dagen rann iväg liksom och jag kom på att jag har en svenskagrej och göra som jag ligger "lite" efter i.  Så jag kom aldrig iväg.
Nu är jag sjukt trött också. Ska snart hem till pappa och då ska jag fortsätta med läxan.

Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: oskar

va roligt da.

2009-04-26 @ 19:17:16
URL: http://oooskarrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0