Sjuk - men glad ändå

Godmorgon på er!

Nu undrar ni varför jag är uppe så tidigt. Men då kan jag säga er att det blir så när man e sjuk. När jag vaknade imorse klockan 07.00 så gjorde jag det inte för att jag hade sovit tillräckligt mycket, utan jag gjorde det för att jag knappt kunde andas.
Ja, det där med och vara förkyld är inte roligt.

Idag hade jag tänk åka in till stan och shoppa lite med kompisarna. Men eftersom jag mår som jag mår så skippade jag det. Men det betyder inte att jag tänker sitta inne denna fantastiska dag!
Tilda kommer hit typ halv tio och då ska vi gå ut på en promenad. Ja, till lekplatsen så Tilda kan få leka lite. Och så tänkte jag att jag skulle ta med mig min kaniner så de också får komma ut lite!
Då blir de nog glada.

Jag är riktigt glad idag, hoppas ni också är det!

Kramar // Elina ♥


Kommentarer
Postat av: Tova

Aa det är jag! :D :D

2009-04-06 @ 13:04:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0