Tack för att ni finns med mig

Hejsan.

Oj, inget inlägg tidigare idag...och jag har inte ens tänk på det. Vad är det som händer?

Blev verkligen förvånad av alla era kommentarer. Jag blev faktiskt det.

Nu vet jag att ni är med mig så nu ska de skrivas!


Idag var det måndag och det betydde skola. Men idag betydde det inte skola för mig.

Vi skulle simma. Och jag var sjuk fast jag inte var sjuk så jag bestämde mig för att inte följa med.

Och den enkla anledningen till det är att jag hatar mig själv för mycket för det.


Ibland kan det tyvärr vara så. Nu är det så. Men jag antar att det hör till livet.
Igår som prästen sa: Ibland kan livet kännas så meningslöst. Men hur hemskt det än är så blir det alltid bra igen.
Jag tror på det. Jag vet det. För jag har vart där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0