TROLLHOLMEN - THE FINAL MUSICAL

Tja!

Sent inlägg idag igen, i'm sorry. Jag har bara en sak i hjärnan nu för tillfället: MUSIKAL.
Jag ska vara med i 6 scener. Jag ska dansa (och sjunga) i 5 av dem.
Jag har ju aldrig gillat o dansa så mycket men i år har jag verkligen fått upp ögonen för det. Vi har hittat på så bra koregrafier till danserna så det blir så kul.
Det jag tycker är roligt med musikaler är att man kommer närmare varandra. Har aldrig snackat med sjuorna men nu har jag börjat göra det i samband med att vi håller på med en o samma sak. Det är sån sjukt bra stämning.
På sista låten så springer vi där och vi blir så glada och allt är så bra. Hanna berättade om själva storyn om musikalen och det handlade om flytten nästa år om att vi ändå, alltid skulle hålla ihop. Always be together...
Haha, nej nu kan jag inte avslöja mera!!

Ni måste bara se den. Jag tror att årets musikal kan bli riktigt bra.

TROLLHOLMEN - THE FINAL MUSICAL




Kommentarer
Postat av: caroline

när är musikalen då?

2009-04-30 @ 22:16:12
URL: http://vikman.blogg.se/
Postat av: Tova

lycka till!

2009-04-30 @ 22:32:04
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0