Förstå det ni inte förstår

Det är nog så att vissa vill nå fram till något. Till något de har fått en uppfattning om är bra.
De är inte sig själva, utan de vill vara någon coolare. Någon bättre.



N
i tror att ni får folk att tycka att ni är coola. Men tyvärr, det funkar inte.
Jag ser på er och är glad. Glad för att jag är jag.
Och det där coola ni hoppats på att jag ska se hos er. Den coolheten finns inte. Jag skulle aldrig vilja vara som er.

Jag vill att ni ska kunna se
att utan alkohol kan man faktiskt le.

Jag är stolt över mig själv för att jag som er inte försöker vara.

J
ag är stolt över mig själv för att jag lyckas stå emot bara.

J
ag är stolt över mig själv för att jag är jag, och det är precis det jag vill va.




// Elina ♥

Kommentarer
Postat av: sofia.e

hihi bra skrivet...<33

2009-04-05 @ 13:12:35
Postat av: Elena

Sv hehe aa :D

2009-04-05 @ 19:25:55
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Ikkad

Bah vi vet båda att du vill vara jag ;)

2009-04-05 @ 19:37:35
Postat av: caroline

Det stämmer precis! Kunde inte sagt det bättre själv. Jättefint gumman <3

2009-04-05 @ 22:38:53
URL: http://vikman.blogg.se/
Postat av: Tova

Jättebra skrivet! älskar dig <3<3

2009-04-06 @ 12:15:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0