Bilder av en dag

Hejhej!

Eller godmorgon kanske jag ska säga.

När vi kom in efter att ha vart ute med kaninerna och lekt med Tilda blev jag så trött. Jag hade sovit 4 timmar inatt men det fick jag ta igen! Jag gick nämligen och sov middag från 13.00 - 16.30.Jag kan inte beskriva känslan när jag vaknade. Allt var väldigt tyst och jag hade ingen aning om jag hade vaknat en kvart senare eller dagen efter. Jag visste inte.
Förrän jag kollade på klockan såklart. Men det kändes så skönt ändå att inte veta nånting. Konstigt, menmen.

Förutom mamma, jag, Tilda och kaninerna så var min kamera med också.

Here's some pictures!

















Ha en fortsatt bra dag! // Elina





Kommentarer
Postat av: Tova

härlig dag :D

2009-04-07 @ 09:24:10
Postat av: Sofia K

gud villka mysiga bilder på kaninerna !!! men vart var det nån stans`?

2009-04-07 @ 20:37:01
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0