PANIK!

Hej!

Jag har inte tänkt på det här tidigare, utan det slog mig idag. Imorgon är det skola. PANIK!
Skillnaden från andra år är att jag nu inte ska gå till Trollholmen, utan till Gillbo.
Haha, gå och gå, det blir nog bussen för min del.

Idag har jag mest tagit det lugnt, drog en sväng till Carro. Vi tog en lång promenad hem till hennes mamma.
Och sen fick jag panik igen. Det slog mig att det var KONFA - träff vid fem och vi skulle fotograferas.
Då blev det fort hem och göra sig iordning, vilket jag knappt hann.

Själva fotografering gick...ja...åt skogen rent utav sagt. Kommer nog se förtaskig ut.

Sen så tränade vi inför konfirmationen på lördag och klockan nio var vi klara.

Nu måste jag sova, ska upp 07.00 imorgonbitti!



Vi hörs! // Elina.



Kommentarer
Postat av: Maria

du kommer säkert se jätte bra ut på fotot sötis<3

2009-08-20 @ 14:13:06
Postat av: Tova

lycka till!! <3<3

2009-08-20 @ 23:58:02
Postat av: EVELINA.

Fin blogg =)

2009-08-21 @ 22:15:40
URL: http://elftefebruari.blogg.se/
Postat av: EVELINA.

;D

2009-08-21 @ 23:13:10
URL: http://elftefebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0