Ridlektion

Hejsan!

Vad har ni för er då? Själv sitter jag här och gör inte så mycket. Ska snart iväg till stallet för terminens första ridlektion.
Tidigare idag så kände jag bara ett starkt nej. Jag hade absolut ingen lust. Men sen så ångrade jag mig genast. Jag har saknat hästarna rätt så mycket, och en ridtur gör mig nog bara gått. Jag har saknat känslan av att sitta upp. Att jobba hästen i form, att bli ett med den helt enkelt.

Jag älskar det där, men grejen är att jag inte gillar ridskolelivet.



Kommentarer
Postat av: Sofia K

snygg blogg!

2009-08-18 @ 18:51:42
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: maria

fin design! synd att du inte kan ha jaspona skulle vara kuul:D<3

2009-08-18 @ 21:53:34
Postat av: martina

sv. Hahah gör du? Mathilda&Lisa kände tydligen också dom :) Vi träffade dom på The Voice :)

2009-08-18 @ 22:08:05
URL: http://mahtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0