Konfirmation imorgon

Hej allesammans.

Återigen förlåt för den dåliga uppdateringen. Förlåt förlåt förlåt.

Första skoldagen var väl helt okej. En person i klassen, inga namn nämda, sa en ganska knäpp sak.
Nej inte knäpp eller direkt taskig. Mer osmart för henne själv.
Jag bryr mig inte så I don't care. Men det lät iallafall väldigt ego, omoget och osmart.
Nog med snack om det.
Allt var väldigt ovant i Gillbo men jag antar att man vänjer sig mer och mer för var dag som går.
Om det är något som är posotivt är att om man bortser från vissa saker så känns det mer vuxet nu på nått sätt.
Mer som att man börjat gymnasiet.
På tal om gymnasiet...gud vad jag längtar dit!
Jag ska iväg från denna klass så långt som möjligt.  Jag ska börja om på nytt. Japp.

Nu lämnar jag skolan åt sidan och skriver om en till "stor" grej i mitt liv.
Konfirmationen. Den är imorgon. Fattar ni? IMORGON.
Carita, mormor, Cattis och Oskar från gotland kommer. Det var något som absolut inte behövdes.
Det skrämmer mig att folk kommer hit för min skull. Riktigt läskigt.

Något som mer är läskigt är att jag ska sjunga en låt imorgon på redovisningen. "Footprints In The Sand"
Även fast jag har en jätteduktig pianist och allt verkar vara så perfekt så har jag börjat tvivla på mig själv.
Om och om igen frågar jag mig själv: Vafan håller jag på med?  




Kommentarer
Postat av: Anonym

anmäl dej gärna till veckans blogg http://dagarmedsara.blogg.se/ kram

2009-08-22 @ 01:31:57
URL: http://dagarmedsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0