Problem

Hej!

Gud vad jag är trött. Skoldagarna e så sjukt långa och nattsömnen verkar inte räcka till. Vad gör man då? Jo, sover sig igenom lektionerna.

Jag har faktiskt två problem just nu. Först - kören. Hade kör idag men det som är jobbigt är att den ligger på vår syslöjdslektion och på vår NO - lektion (är uppdelat) och jag vill ju liksom inte få sämre betyg i de ämnena för att jag går på kören. Så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.
Det andra problemet är NO - salen. Ja, ni hörde rätt. Jag gillar inte NO - salen. Jag är rent utav sagt rädd för den. Tycker det är jätteläskigt att vara där inne, hålla på med en massa läskiga syror som fräter sönder huden. Jag har värsta fobierna för det där och tycker somsagt att det är jättejobbigt att vara i NO - salen. Ni får tycka att jag är jätteknäpp men jag antar att jag är det.



Kommentarer
Postat av: danne

det e inte så farligt att vara i en NO-sal. jag hade också fobi mot syror å sånt innan men det ha gått över.syror e inte så frätande bara man tvättar av det så fort som möjligt

2009-08-28 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0