A sick day

Hejhå!

Ja, överskriften stämmer väl rätt så bra. Jag har varit sjuk. Men bara lite förkyld så jag var i skolan.
Och ja, dagen har väl varit sjuk den oxå. Sjukt rolig!
Var så otroligt roligt och träffa vännerna igen, så vi har flamsat lite som vanligt =)

Idag på lunchrasten så stack vi upp till Vivo. Som vanligt skulle man faktiskt kunna säga eftersom att vi har hängt där typ varje dag på senaste tiden :P Fråga mig inte varför, men jag kan säga som Sofia.E sa:
"De andra hänger på sitt ställe och röker, medans vi går till Vivo och köper godis"

Och inget av det e bra så, haha xD

Sista lektionen idag var estet. Vi skulle dansa - I jumpasalen. Det första jag sa när jag kom in var:
Hmm...tänk om man skulle sjunga härinne.
ELINA HALLÅ, TÄÄÄÄNK!! IQ 0! Alla konserter och kabaréer är ju i jumpasalen! Ibland kan man bara vara såå dum.
Jag kan iallafall :P

När vi väl dansade så kunde jag inte dansa för Sofia.K som stod bredvid mig dansade såå roligt...såg skitroligt ut, så jag höll på och garva ihjäl mig, och då kan man inte dansa :P

Nu ska jag dansa mig ur detta inlägg. Eller nej, avsluta detta inlägg låter nog rimligare :P
Haha! xD



Hittade denna gamla bild från Barnens Ö där vi var med skolan och övernattade en natt i början av 7:an.

Bilden föreställer Sofia.K, Maria, Agnes och Sanna i dörren.

Det roliga med den här bilden är att vi inte kände Sanna då...men visst kollade hon åt vårt håll? ;) Hon önskade kanske redan då att hon var med oss? Eller vad säger du Sanna?
Då visste ingen att hon skulle bli en av oss. Då visste ingen att hon är en underbar kompis. Men nu vet vi. Och jag är jävligt glad att vi insåg det.  Denna bild är väldigt speciell och betydelsefull pågrund av det <3


Kommentarer
Postat av: Maria

haha:D vilken bild den har jag någ aldrig sett:P

pussar

2009-02-04 @ 19:36:49
Postat av: SofiaK

NÄMEN GUD VILLKEN BILD DET ÄR JU JAAAAAG!!!! HJÄLP VAD JAG SÅG UT!!!! HAHAHAH!!

2009-02-04 @ 20:11:54
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: SofiaK

hahah vem var det som dansade ELIIINA!! Jag kollade ju bara på dig och härma efter hehe sötgurka! <3

2009-02-04 @ 20:13:25
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Ikkad

öhm, jumpa? XD XD XD hehe

2009-02-04 @ 20:37:13
Postat av: elina

Sofia jag dansade väl lite bättre än dig iaf??!! Försök inte!! Och skriver man inte jumpa? Jympa då? eller?! Jag vet inte :S

2009-02-04 @ 21:19:31
URL: http://eeliinaa.blogg.se/
Postat av: elina

Sofia jag dansade väl lite bättre än dig iaf??!! Försök inte!! Och skriver man inte jumpa? Jympa då? eller?! Jag vet inte :S

2009-02-04 @ 21:20:45
URL: http://eeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0