Disney imorgon

Hejhej!

Första dagen på sportlovet har det varit idag då. Carro och jag bestämde igår att vi skulle träffas klockan 11.00 idag.
Jag hade satt mobilen på ringning, men jag orkade inte gå upp. Så när jag vaknade igen var klockan 11.07.
Bra jobbat Elina. Mycket bra jobbat!
Carro och jag träffades istället vid halv tre. Det var ju lite skillnad, hehe. Men vi gjorde väl inte nått klokt, satt vid hennes pyttelilla laptop. Jag råkade måla hennes katt rosa med en krita, men det är en annan historia.

Imorgon ska jag och alla härliga vänner ha Disney kväll hemma hos Maria. Det ser jag fram emot!
Jo det går till så att vi  träffas hos Maria vid 4, sen så kollar vi på massor av Disneyfilmer, äter mat, kollar på fler Disneyfilmer hela kvällen lång och sover över där :)
Det kommer bli sååå mysigt. Har nyss köpt en stor godispåse...haha xD
Man ska ta med sig så många filmer man har och när jag har rotat lite härhemma så hittade jag några gamla filmer jag glömt att jag har:


Den Lilla Sjöjungfrun.


Den Lilla Sjöjungfrun 2.


Den Lilla Sjöjungfrun Dubbel - Bubbel.


Pocahontas 2.

Jag längtar jättemycket! Ska bli SÅÅ kul! :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack så mycket, vad glad jag blir =). Och nej, plugg är inget roligt alls! Vad ska du hitta på idag då? kram

2009-02-24 @ 08:56:32
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Maria

bästa filmerna;)

pusssar

2009-02-25 @ 13:41:51
Postat av: Sofia K

Duuuu hade du pocahontas filmen med dig!!!!!!!

2009-02-25 @ 19:27:41
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Duuuu hade du pocahontas filmen med dig!!!!!!!

2009-02-25 @ 19:27:43
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0