Elina - som ni ALDRIG sett henne förr!

Hello!

Igår var det ju fest hos Sofia.K. 80 - tals tema. Vi hade sjukt roligt. Nu ska jag berätta.






Jo här är stod jag då, redo att åka iväg. Herrugud vad man ser ut. Helt crazy. Men 80 - talet tycker jag hör ihop med crazy, så det e okej ;P

Efter alla bilder var knäppta fick jag åka fort iväg till Sofia. Trodde att jag typ skulle vara sist, men icke sa nicke. Jag var först. Det tog några minuter och sen började de andra ramla in. Agnes, Sofia.E och Sanna. Sen väntade vi bara på Maria. Trodde vi!!
Det ringde på dörren för sista gången trodde vi. Vi satt kvar i vardagsrummet. Då kommer Sofia.K in och säger att det var Maria och hon bara skulle gå på toa.
Okej, tänkte vi. Vi satt och väntade.
Och tillslut, in i vardagsrummet kom...Tova. Ja, ni hörde rätt...TOVA!!!
Tystnad, glädje och chock. Sofia.K hade haft en överraskning och den överraskningen kunde inte ha blivit bättre!
Sen kom också Maria. Så hela M.E.S.S.S.A.T var där! :D



Tova och jag! :D<3





Fan vad kul vi hade det!






Hehe.



Efter ett tag gick vi ut på en liten kvällspromenad. Här har Sofia.K väldigt kul :P



Tova ville gå förbi skolan så det blev så :P



Jag längtar INTE tillbaka dit. Fri i två veckor...JIPPI!!



Jo, vi hade somsagt väldigt kul =) När vi kom tillbaka så skulle alla dra hem.
Så tillslut var det bara jag, Tova och Sofia.K kvar. (Tova skulle sova över hos Sofia.K).
Kvällen fortsatte att vara rolig. Vi bara låg och snackade en hel del. Jättemysigt =)
När klockan var runt ett så kom pappa och hämtade mig. Då lämnade jag en fest som blivit riktigt lyckad.
En fest som blev sjukt rolig. En fest som aldrig hade kunnat blivit bättre.
Jag har de absolut bästa vännerna man någonsin kan ha. Och jag menar det.

Med några andra än er vill jag inte vara.
Det är ni som är bäst, så e det bara.

// Elina ♥









Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig Elina!

Tack för att du kom igår <33

2009-02-21 @ 13:51:00
Postat av: Sofia K

Oj, de var jag som skrev förra!

// SK

2009-02-21 @ 13:51:41
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0