Jävla skitdator

Hej!

Nu ska jag förklara varför det inte blev nått inlägg igår.
Det är nämligen så att min dator bara pajade ihop och det funkar inte att komma in på Internet, MSN just nu på den.
Så nu sitter jag vid pappas dator om ni undrar.
Han ska försöka och fixa min dator imorrn. Men det är ju inte säkert att det funkar så jag kanske inte kommer kunna blogga på hela helgen! :'(

Men nu ska jag kolla på film. Men tänkte bara slänga in detta inlägg så ni inte undrar varför jag bara försvann.
Vi hörs efter helgen. I promise.








Kommentarer
Postat av: Tova

oj då! vad konstigt! Ha en jättebra helg! pussss

2009-02-07 @ 21:09:43
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0